Uživatel výplatního stroje: Sudetenländische Treibstoffwerke AG (česky: Sudetská továrna na pohonné hmoty AS),
Původně: Maltheuern über (někdy též bei) Brüx - Záluží u Mostu, později Oberleutendorf - Litvínov
Hlavní akcionář Reischwerrke Hermann Göring, vznik 9. 10. 1939 za účelem výroby syntentického benzínu (chemický závod na výrobu pohonnýuch hmot z hnědého uhlí).
Výplatní stroj FRANCOTYP, Bafra, model Cm, číslo stroje Cm 20 934 - další údaje na výrobní kartě stroje níže.
Dohlédací pošty: pod dozorem Říšské pošty, původně Maltheuern über Brüx, později Oberleutendorf 1
Cesta stroje: z výrobního závodu Francotyp GmbH přímo uživateli bez zprostředkovatele. Výrobní závod vyrobil všechny součásti výplatního otisku včetně změněného denního razítka (nově s poštovním směrovacím číslem Říšské pošty b horní části denního razítka).
Otisk 1. dne s poštou Maltheuern über Brüx 16. 6. 1941 (kapacita vročení do roku 1952),
Otisk sběratelsky: FR 8 - 0 - 3m (g) - 2km - říšský vzor
Otisk 1. dne 25. 4. 1944 - esej, ve skutečnosti 27. 4. 1944 (nové denní razítko, ostatní nezměněno s výjimkou označení, kde došlo též ke změně domicilu - samostatný otisk označení níže) s datem 25. 4. 1944 (kapacita vročení stejná).
Změna dohlédacího poštovního úřadu.
Natočeno na výplatní hodnotu 500 říšských marek.
Osud výplatního stroje - pravděpodobně byl po změnách přiřazen národnímu podniku po konfiskaci německého majetku.Zůstal v osvobozeném Československu jako reparace.